dinsdag 18 november 2008

Nieuwe indeling Vispagina – 18 november 2008

Zoals je ziet is er behoorlijk wat veranderd op de site. Het duurde even, maar ik ben aardig wegwijs geworden uit het hele gebeuren. Alles hangt allemaal aan gmail. Met Picasa kan je echt super eenvoudig foto’s uploaden naar de juiste mappen en daar link ik dan weer naar vanuit deze blog. Totaal ruim 1 Gig aan ruimte, waar ik er nu slecht 0,3 van heb opgesnoept. Afijn… ruim 10 jaar viscarrière, gepresenteerd in ruim 800 foto’s en dat in nog geen 300 MB. Dus ik kan voorlopig vooruit met 700 MB te gaan.

De foto’s binnen de mappen staan inmiddels op volgorde…dus geheel chronologisch. Ik mis nog een paar foto’s…. bijv. een dikke schubkarper van ruim 30 Pond….
Dan ga ik de foto’s voorzien van bijschriften. Ik begin lekker vooraan dus blader vooral eens door de albums op zoek naar bijschriften. Veel plezier en de groente.

Geen opmerkingen: