zaterdag 22 mei 2010

Karper 20 Pond

Vandaag even een uurtje op pad. Gewapend met een blikje mais, 3 wormen (Foei!) en 5 boterhammen... Gisteren had ik al wat Karpers zien zwemmen en wilde vandaag maar even proberen. Bij aankomst een enorme klapperpartij aan paaiende Brasems en Zeelten, maar de Karpers lieten zich nog niet zien. Even later was het wel zover en gingen er een aantal grote donkere schimmen langs de oppervlakte. Een wormpje voor z'n neus was genoeg.

Tja... is weer wat anders dan 7 nachten op rij niets vangen ;)


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig maat. De aanhouder wint zullen we maar zeggen ;-)

Anoniem zei

He Leo, ik wist niet dat jij ook achter karpertjes aanzat. Dat plekje van de 20 ponder viel me op. Staat hoog op mijn lijst, ik woon dan wel niet meer in Papendrecht maar ik heb ze daar regelmatig aan de oppervlakte gezien. Vangse, groeten William