vrijdag 9 juli 2010

Vangstmelding

Deze vis is gevangen samen met 3 andere karpers in de nacht van woensdag op donderdag in het vijverpark. Het was lekker weer dus besloot ik mijn lijnen maar een keer uit te zwemmen, ik heb harde stukken in de bodem opgezocht zodat mijn montage niet de blubber in zakte.
De eerste run was al om 11.30 en deze vis werd geland,een schub van 16 pond, 12.15 gooide op deze hengel terug op mijn stek.
De tweede run kwam al snel daarna om 12.30 op dezelfde hengel, een spiegel van 12 pond.
Eindelijk sliep ik bijna toen ik mijn pieper weer hoorde gaan, nu was het een andere hengel.
De vis leek op na een tijdje wel erg sterk, maar toen kwam ik er achter dat hij zich vast had gezwommen en er zelf vandoor was gegaan.
De volgende 2 runs werden wel geland.(spiegel 14 pond,schub 14 pond).

Maurits

Maurits met één van de drie karpers. 1 Spiegel en 2 Schubs.

Geen opmerkingen: